Operater u korisničkom servisu 24/7

Mellon Serbia d.o.o.

RSD mesečno


Beograd

Mellon Serbia, član Mellon Group of Companies, osnovana je 2002. godine u Beogradu i pruža tehnološka rešenja i eksternalizovane usluge organizacijama sa velikom mrežom potrošača, kao što su banke, državne institucije, telekomunikacioni provajderi i velike privatne kompanije. Mellon Serbia poseduje veliki uslužni kontakt centar koji drži primat na tržištu.

Poželjne kvalifikacije i osobine:

  • Minimum SSS
  • Osnovno znanje rada na računaru
  • Odlične veštine komunikacije (aktivno slušanje i elokvencija prilikom prenosa informacija)
  • Izražena upornost, optimizam, samokontrola
  • Sposobnost brzog učenja i usvajanja novog znanja
  • Istrajnost i sposobnost da se svaki klijent sasluša na adekvatan način
  • Sposobnost za rad u dinamičnom poslovnom okruženju
  • Pozitivan duh i uživanje u timskom radu
  • Ciljno orijentisana osoba
  • Poželjno predhodno iskustvo u radu sa klijentima

Zaposlenima nudimo:

  • Profesionalnu obuku i usavršavanje
  • Dinamičan i odgovoran posao uz odlične radne uslove i atmosferu
  • Odgovarajuću fiksnu platu + bonuse
  • Mogućnosti za razvoj i napredovanje

Vaša ličnost uz prodajne sposobnosti i moć konverzacije su najvažniji kriterijumi prilikom odabira kandidata za ovu poziciju.

Ukoliko smatrate da ste PRAVA osoba za ovu poziciju, pošaljite svoju prijavu i radnu biografiju.

Poslonaut.rs koristi kolačiće kako bi vam pružao najbolje korisničko iskustvo. Nastavkom korišćenja sajta smatraćemo da ste saglasni sa korišćenjem kolačića. Saznaj više